En ganska seg dag

Idag var det ganska slött på jobbet. Jag tycker ju om när det är full rulle så jag var inte lycklig när jag satt och stirrade på en skärm för att ta emot ett samtal var tionde minut... Tur att MSN finns! Annars hade jag gått under för längesen. Det jobbigaste är ju att man blir så röksugen när man bara sitter och stirrar!

På lunchen idag träffade jag mor och moster och fikade. Det är lite tråkigt bara att man inte har längre rast.

Efter jobbet vad det shopping som gällde. Dels en ny mus, färgpatroner samt födelsedagspresenter till min sambo. Nu kan jag äntligen leka i Gimp igen utan att vara på väg att slänga musen i väggen. Jag kan använda datorn överhuvudtaget utan att vilja slänga musen i väggen. Förra musen hamnade i golvet, men det var ett misstag.

Nu är det soffa som gäller. Jag är riktigt pissigt trött. När jag la mig igår fick jag värsta magvärken och låg och vred och vände mig i över en timme. Min sambo satt på sängen och pratade med mig och hämtade tabletter. Snällt! Men jag somnade inte förrän framåt ett så när klockan ringde kvart över sex hade jag absolut ingen lust att gå upp. Men jag tvingade upp mig och iväg till jobbet. Så är det när man arbetar.

Kommentarer
Postat av: anna

bra åsa - bra att du är med mig i vit bh under vit topprevolten!
;)
kramar!

2007-07-31 @ 20:06:27
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0