En dag på landet

Solens små strålar som lyckades komma igenom molnen i morse (?) fick mig att känna mig instängd i min lägenhet. Jag kom på Eb:s inbjudan till vedhuggning och tänkte att idag var den perfekta dagen. Så jag satte mig i bilen och åkte ut på landet.
image109
Jag njöt av solen. Jag hade med mig både digitalkameran samt systemkameran och en del bilder blev det. Mycket slöande och en smak av Holiday. Dock bara en liten smak :)
God mat bestående av ris och kyckling. Och mycket vedhuggning. Som synes så växte högen allt eftersom. Det växte även upp en blåsa på insidan av min tumme, jag har inte vanan inne. Denna ska dock strax väck.

Nu har jag gjort yoga en liten stund samt tagit en riktigt skön dusch. Jag har även haft framme epilatorn och känt min tacksamhet över att det gör mindre och mindre ont. Nu så har vinet kommit fram (det är ju fredag) och snart så åker Gilbert Grape på.

Kommentarer
Postat av: anna

oh yeah! gilbert grape - yeah!
fan vad snögger du är åsa!
puss!

2007-07-20 @ 22:17:00
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0