Efter solsken kommer regn...

Kunde inte somna igår, låg till efter 2 ensam med mina tankar som flög runt i mitt huvud.

Så jag var ganska trött när klockan ringde imorse och det var dags att gå upp. Jag kravlade mig upp ur sängen, tog på mig de kläder som jag hittade först och försökte vakna till. Eb hämtade mig här strax före halv 10 och jag ångrade verkligen att jag inte hade tagit på mig en jacka när jag stod vid busskuren i regnet med en cigarett i näven och väntade på henne.

Tåget ner. Humöret var glatt. Och väl nere visade det sig att jag inte behövde min jacka, det var bättre väder i Göteborg. Det blev lite shopping, dock inte mycket. Ett nytt schampo från Lush eftersom mitt gamla är nästintill slut. Så mor, schampo kan du stryka från min Lush-lista. Jag har blivit frälst i deras saker och därför skrivit en hel lista på saker jag vill ha därifrån.

Det var reor och åter reor. Men ingen rea som det stod Åsa på. Dock kunde jag inte låta bli att köpa ett par söta rosa trosor från Topshop. På H&M hittade jag äntligen den ultimata partyväskan! Lagom liten och hängde perfekt på axeln!

En bild på alla mina inköp samt mig i mitt röda hår.
image108

Kommentarer
Postat av: FAR

Du får höra av dig om kostnaderna blir för höga av singel livet .Men du verkar ha det livligt .
KRAM FAR

2007-07-19 @ 20:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0