Dags att sova?

Fest, fest och fest.

Efter en hel natt med kareoketävling så undrar man hur länge det dröjer innan man blir vräkt... Men det är inget att tänka på ikväll. Eller innan jag somnar...

Snart ska jag upp igen. Men jag planerar en upp, iväg, hem och i säng igen. Det var väl inte meningen att det skulle ta så här lång tid ikväll. Det skulle ju bara vara en enkel fest och jag hade bara med mig fem cider.

Men jag tänkte visa lite bilder från i lördags:
image99
Dags att sova eller?...................... Kanske om en stund.

Ska drömma lite om allt gos med Freddie idag först ;) Efter han hade badat det vill säga... Bild på Freddie kommer när jag orkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0