Dags att gå på?

Fy vad seg jag är idag. Känner att jag nog får lägga mig en liten stund till innan jag tar min återställare. Efter en koll i kylen insåg jag att jag hade inget som jag ville använda som återställare så efter en sväng till systemet så har jag nu en flaska Tequila Rose att smutta lite på. Lite Anna-inspirerat :)

Eftersom vi var här igår med så har jag lite disk som väntar samt lite saker som ska flyttas till säkrare ställen. Jag tror verkligen att någon kommer vräka omkull mina älskade växter om jag inte flyttar på dom.

Dagens och gårdagens bilder:
image103
Vi dansade med blommor igår som synes... Väldigt trevligt. Även ett kort på Daniels fot, det är inte bara jag som tar kort på mina fötter... fast då brukar jag ju ha ett par snygga skor på mig... En bild på mitt snygga knä. Det känns som om man vore fem igen och ramlat och sen sprungit hem till mamma. Detta är dock fyllerelaterat ;)
Sen min återställare som jag ser fram emot att sitta och smutta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0