Blaska en flaska vin

Nu har de varit här och hämtat lite öl som ska stå på kylning inför festen imorgon. Trevligt!

Dock är jag lite irriterad. Fattar inte varför folk inte kan stå för saker... Men denna irritation kommer förhoppningsvis försvinna samtidigt som vinet i flaskan :) Det är bara att inse att alla är inte som jag.

Inte bra att kolla på min telefonräkning. Den var för hög nu och troligen kommer den bli ännu högre...

Kanske dags att äta nu... Frågan är bara vad. Måste gå ner med källsorteringen med. Varför väntar man alltid med det tråkigaste till sist? Kanske skulle passa på att gå och köpa cig då med... Undrar om jag klarar så långt i skorna. Men men... övning ger färdiget :)

Kommentarer
Postat av: anna

mmm rödvin är gott =)
kram!

2007-07-13 @ 19:23:33
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0