Vi är inte kompisar idag...

Jag och min dator. Vi kommer inte överens alls. Får väl se om vi blir kompisar igen under kvällen.

Julbuffé idag på Bredablick. Föreläsningen var bättre än lunchen. Köttbullarna var köpa, janssonen var inte alls färdig, prinskorvarna var stekta för kort stund. Hade de bråttom när de lagade maten? Men att få en massa information om Chile var intressant, speciellt då jag läser om neoliberalismen och Chile figurerar mycket i boken. Och ja, jag läser denna boken för mitt egna nöje.

Sen har det blivit kaffe på Lilla Blå med det vanliga folket. Trevligt. Jag sprang även in på Sjöbergs Guld en sväng och köpte nya örhängen eftersom jag tappat ett. Väl där inne såg jag svarta snygga som jag bara var tvungen att köpa tre stycken av. Så jag har bytt i ena örat, det andra får läka något mer innan jag byter, är ju mindre än två veckor sen jag tog det.

Sitter och skriver utan glasögon nu. Funkar ganska bra, men det beror på att jag även varit och hämtat ut linser. Ska testa några nya nu och se om de funkar. Test ett var att sätta i dom, det var ett tag sen jag hade linser senast... Men jag måste säga att det gick mycket bättre än jag väntat mig. Nästa test kommer imorgon då jag ska jobba tre timmar. Inte mycket med jag tar alla timmar jag kan få.

Ser fram emot att klippa mig nu. Verkligen!

Kommentarer
Postat av: anna

massa kram och puss till dig gumman!

hmm har jag drömt nåt om att du skrivit nåt om en andra återträff?

kram

2007-12-12 @ 19:10:45
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Pappa

Du måsta skriva mer pappa vet för lite .
Kram Far

2007-12-12 @ 21:41:36
Postat av: anna

ah ok..då hade jag inte drömt =)
hehe

men va gulligt din pappa skrivit här ovan =)

kram!

2007-12-13 @ 19:33:36
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0