Total omkullkastning

Hade hela min dag planerad. Från det att jag gick upp till att jag la mig. Ja, nästan iaf. Nu sitter jag här, har varit uppe i lite mer än en timme och måste planera om dagen helt. Jag skulle träffat mor och syster om en stund, men nu visade det sig att min mors besök på sjukhuset skulle ta mycket längre tid än hon väntat sig. Hon ska in och operera sig på måndag så hon är där på ett förbesök idag.
Istället nu så ringde jag syster och vi bestämde att vi skulle träffas och fika bara jag och hon.
Sen skulle jag fikat med Jojjo i eftermiddag. Men det får vi se om det hinns med. Hon har ju vänt på dygnet och kommer förmodligen inte upp förrän sent och eftersom min chef ringde förut och frågade om jag kunde komma in vid tre och jobba så blir det nog inget av det.
Sen vet jag inte hur länge jag jobbar. Chassen skulle komma vid halv sju. Vi skulle fortsätta vår allt-suger-orgie. Är det mycket att göra är jag förmodligen inte hemma förrän vid halv nio.
Jaja, bara att ta nya tag och hoppas att dagen blir lika trevlig som jag tänkte från början.

Och ja, Jojjo var här igår kväll och klippte mitt hår. Kort kommer. Filmen på filmkvällen missade jag helt men dom har lämnat den här åt mig så jag kan se den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0