Sov och jobbdag

Idag så satsade jag på att sova ut, sov riktigt länge. Det var riktigt skönt. Gick upp strax före 12 och gjorde iordning mig för jobbet. I med linserna, på med ansiktet och kläderna. Insåg i gårkväll att linserna var mycket enklare att sätta dit än att få bort... Jävligt bra linser.

Jobbat tre timmar. Plockade upp varor i butiken. Funkade bra.

Nåt annat som funkar bra är fjärrisarna till stereon. Den ena funkade redan igår genom att den fick nya batterier, den andra har grannen haft hemma och rengjort och så rengjorde jag ingången på datorn och det funkar skitbra! Så nu kan man både byta låt och ändra volymen från soffan. Då kan man gömma fjärrisarna hos sig så kan Chassen byta låt och hålla på bäst hon vill men jag kan ändå ändra tillbaka ;)

Strax, myskväll med film. Riktigt nice.

Kommentarer
Postat av: Chassen

Jag vet bara VAD JAG VILL HA, är inte det bra? :P haha

2007-12-13 @ 20:46:51
URL: http://chassen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0