Rock mot staten #3 och Dagnys

Lördagen tillbringade jag stora delar av i sängen, kom upp jättesent. Men det var jag inte ensam om. Men när jag väl kom upp och igång så hämtade jag upp Chassen och vi åkte och hämtade pizza för att sedan åka hem till mig och äta, prata, dricka och ha trevligt. Och diskutera om hur allt suger. Salta pinnarna gick ner snabbt och även alkoholen.
Vi satt lite för länge, bestämde oss för att ta taxi fram till Rock mot staten #3, relaseparty för Snutjävel. Först på scenen stod dock Twillight Sailor. Riktigt bra. Riktigt trevligt.
Därefter drog vi till Dagnys. Det var glada miner, det var sura miner, kvällen innehöll med andra ord det mesta. Jag har dock världens bästa vänner som följer mig överallt om det är något. Jag behöver inte ens säga till dom. Alla var samlade och alla var på min sida.
Efterfest hos Johnny även på lördagen. Dock hade vi lite problem med att komma in men det fixade Johan. Tyvärr missade jag när han klättrade upp.
En bra helg, innehållsrik, bästaste vänner och massa kort.

     
    
     
   
   
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0