Och här är resultatet

Sitter och nyser för fullt, väntar på att syster strax ska ringa och vi ska bege oss till stan. Om jag bara kunde sluta nysa...
Insåg att jag kajalat upp mig ganska bra idag, kanske inte så bra eftersom jag ska till jobbet sen. Men jag får väl tänka på att inte fylla i kajalen under dagen. Det jag är mest förvånad över är att jag satt färdigsminkad tio över tio. Kom väl i säng vid två, låg och läste en bra stund innan jag somnade. Lite trött är jag idag. Men bara för det så måste jag väl inte nysa hela tiden?
Men här kommer iaf bilder på min nya frisyr...

    

Kommentarer
Postat av: hanninskij

snygg frisyr! oh, too sexy for your pants...
hoppas allt är bra vännen! jag åker till pappsen på onsdag, när åker du till tidaholm då?
nu sitter och bävar inför svärmorskalas i kväll...blä...har slagit personligt chokladrekord i förebyggande syfte just in case -det blir man glad av ju, nu när man inte får gömma sig i glögg-dimmorna...
;-)
pusch från hanna

2007-12-16 @ 15:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0