När jag lämnade festen

I fredags jobbade jag till halv 9. Chassen var helt förstörd då jag inte var hemma och Bitch inte kunde komma hit heller eftersom han repade. Men jag hämtade upp henne så snabbt jag kunde och tog oss hem. För att förhindra att detta händer igen så fick Chassen en egen nyckel till lägenheten.
Bitch kom ganska snabbt efter vi hade anlänt och sen dök även Paul och Micke upp. Vi drack, lyssnade på musik och pratade. Chassen listade ut vilka fjärrkontroller som gick till stereon, vilket resulterade i, som Bitch uttryckte det, svart kontroll på kulle.
Jag lämnade sen lyan för att träffa Jojjo och gå till Dagnys. Det blev dricka, dans och prat. Efterfest hos Johnny innan jag, Bitch och lillbitch drog hem till mig där vi lagade lite mat och kollade på Almost Famous. Alla somnade i soffan. Vilket har fått mig och Bitch att diskutera om vi ska försöka se den i nyktert tillstånd nån gång istället eftersom detta var tredje gången vi somnade ifrån just denna film.

     
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0