Kalas och emo-bilen

Som jag redan skrivit så hjälpte jag Cizzi lite i lördags. Hur man nu kan vara till nån vidare hjälp när man är bakis samt inte intagit någon mat. Det slutade med att hon deklarerade att hon inte behövde min hjälp längre så hon körde upp mig till McDonalds så jag kunde köpa lite mat. Åt och sen sov.

Tvingade upp mig för att hinna till kalaset och för en gång skull så var jag klar i tid! Och vi hade kommit i tid om inte jag hade fått stå i en evighet och skrapa rutorna. Till slut kom jag dock iväg och hämtade syster och vi var väl bara tio minuter sena eller nåt sånt. Träffade släkten, sa grattis till moster, presenter öppnades och mat åts.



Väl tillbaka i Falköping så funderade vi på kvällen. Cizzi bangade sen. Bitch kom förbi. Chassen hämtade oss i emo-bilen. Hämtade ut helt färska pengar i sifferordning. Dansade, Chassen var missnöjd över att dom aldrig spelar vår låt längre. När Dagnys hade stängt tog vi några vändor med emo-bilen. Hög musik, emotuta och liftare. En helkväll med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0