En belastning för mina vänner

Idag har det varit en dag då jag klagat väldigt mycket, och jag tänker klaga mer. Fan vad ont det gör att skriva! Får bli ett kort inlägg.

Vaknade i morse och kunde inte lyfta mitt huvud från kudden. Efter många om och men så lyckades jag. Lyckades dessutom smörja på lite zon på nacken och ner på ryggen. Kom till syster som fortsatte behandligen med tigerbalsam. Sen drog jag och Jojjo till Skövde. Kanske inte det smartaste draget. Fick ta en värktablett efter lite mer än en timme och Jojjo fick bära min tunga(?) kasse.

Var sen än hit och än dit, stel var jag, stel såg jag ut men det funkade. Väl hemma så var det pyssel för hela slanten. Tills nacken började blixtvärka igen. Bea kom förbi, vi satt och pratade. Kände hur jag blev hungrigare och hungrigare. Insåg att jag har alldeles för ont för att ställa mig och göra mat men samtidigt alldeles för ont för att sätta mig i bilen för att åka och köpa mat. Det slutade med att Bitch och jag drog upp till McDonalds i min bil, han körde och bägge käkade.

Och nu är det vetekudde och soffa som gäller resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0