Bitchmys efter jobbet

När man kollar på min blogg ser man att det aldrig är med några bitchmysbilder längre. Detta betyder inte att vi inte myser längre utan för att kameran kommer fram alltför sällan på dessa kvällar. Dessa kvällar inträffar flera dagar i veckan annars.

Började dagen med att fika med kära Jojjo, dock blev det en väldigt kort fika för när vi skulle träffats var inte hon klar. Hon skyndade sig allt vad hon hade, eller så kanske jag störde henne lite eftersom jag satt brevid och pratade...
Sen jobbade jag och Nanna till sent. Eller åtminstone till klockan 8, fast vi skulle slutat halv. Kom hem till lägenheten och blev förvånad över att datorn stod på, jag hade ju inte satt på den... Men allt har sin förklaring. Grannen hade varit här tidigare på kvällen, Bitch har blivit totalt beroende av msn. Hihi. Sen satt vi alla med våra mobiler och delade med oss av all bra musik. Mellanbitch kom oxå och sen dök Jojjo upp en stund. En liten bitchliga med andra ord. Men trevligt som alltid. Troja åkte på. Tittade någon? En del lek med kameran blev det ändå.

              
        
     
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0