Bitchbak

Idag är det första advent, vilket betyder adventmys. Och för oss bitches betyder adventsmys bitchbak. Lillebror och Isse kom till stan strax före ett. Stackarna fick stå och vänta på stationen i en kvart eftersom jag och min bil inte var på samma plats och Nanna som var bilansvarig stod i duschen när jag ringde.

Åkte upp till PA:s och inhandlade allt vi kunde tänkas behöva till baket. Bilen klagade lagom... Den är inte så förtjust i passagerare... Hm...

Åkte hem där Bitch väntade, gulliga han hade diskat samt satt på kaffe så vi började med lite kaffemys i soffan innan vi satte igång att baka.

Först gjorde vi degen till lussekatterna sen åkte pepparkaksdegen fram. Cizzi och Liam kom förbi. Stämningen var på topp. Blev massa bakat. Även Mellanbitchen kom och gjorde oss sällskap.

När vi väl hade bakat så nålade Isse mig igen. Sen dök vi ner i soffan igen med glögg och så tände vi det första ljuset. Lite pizza och soffmys senare körde jag ner käre bror och Isse till stationen och jag saknar dom redan.

        
       
        
         
      
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0