Veckoslut

Äntligen fredag. Men ändå känns det inte som fredag. Mer torsdag. Men det är ju bättre att det är fredag än torsdag.

 

Jag jobbar för fullt. Har om några timmar klarat av min första hela vecka. Veckan har gått snabbt, jag har bara svarat fel en gång, jag lunchstressar mig till magkatarr men helgen är ändå räddad tack vare besöket på systemet idag. En flaska Tequila Rose blev det. Här ska firas!

 

Igår var jag jättetrött. Somnade strax efter halv 10. Orkade inte ens sätta på datorn. Jag åkte och fikade med Jojjo efter jobbet sen var det soffan som gällde. Det är mycket bättre att vara lat efter en dag på jobbet än att vara lat när man inte gör nåt.

 

Dags att återgå till jobbet. Fast jag jobbar hela tiden medan jag sitter här...


Kommentarer
Postat av: anna

hmm druckit 2 cosmos..funderar på en tequila rose..men kan vara bortkastat..har nada att göra...
humhum..fast ett avsnitt merose till o en TR kanske..humhum...
kram!

2007-08-03 @ 21:04:13
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0