Vänner på natten

Tillbringat kvällen med att sitta och prata i mobilen, gjort kort och pratat med grannen ute på balkongen. Trevligt värre men nu börjar jag bli trött.

Det är alltid så kul att prata med sötaste Leena! Jag blir alltid lika glad. Och jag blir glad av att få sitta och pyssla lite. Har nu på kvällen släpat fram alla kortpysselgrejer i Ramonas förra rum vilket jag nu funderar på att ha som mitt pysselrum tills nästa person flyttar in, om det nu kommer någon mer.
Smycken är jag lite för trött för idag. Men kommer nog sitta en del imorn och göra smycken.

Kortet blev ganska fint, lägger ut bild på kortet när det kommit fram till födelsedagsbarnet. Ska skriva på grannens namn med, frågade förut när vi stod och rökte samtidigt. Jag kollade över räcket för jag tänkte att jag kunde hört av mig till honom och frågat men då stod även han och rökte.

Men nu är det dags för sängen. Ska bli så skönt att krypa ner i en nybäddad säng...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0