Trevligt sällskap...

Igår jobbade jag, var ute och åt med Eb och på kvällen kom grannen förbi. Vi drack lite och begav oss till Godislagret för att köpa cig. På vägen träffade vi Dennis och hamnade sen hos hans föräldrar en stund. Hem och duscha, sen kom Tom, Dennis och Nanna.

Tog en sväng till Dagnys där jag dansade med Jane. Blev riktigt förvånad av att det var så lite killar som var efterhängsna, men det var riktigt skönt. Det är kanske inte konstigt att vissa får för sig att jag är flata eftersom jag är ganska duktig på att dissa killar på krogen. Men jag ser inget konstigt med att nästan bara dansa med tjejer. Det är ju inte många av killkompisarna som dansar heller.

Efter krogen blev det en sväng förbi Dennis. Sedan gick jag och grannen hem. Tänkte äta och sitta och snacka. Och snälla jag somnar på soffan med en pizza i ugnen... När jag vaknade var det morgon och både pizzan och grannen var borta. Skäms lite... Och kommit på att man ska inte göra nån avancerad mat på natten eftersom risken finns att man somnar och bränner ner hela lägenheten.

Chassen ringde och väckte mig sen, gick och la mig i sängen efter jag hade vaknat på soffan. Vi kom fram till att jag har fest här idag. Men jag struntar i att städa. Det är ju ingen annan som ställer upp så då får dom ta min lägenhet som den ser ut. Jag har koncentrerat mig på att handla idag (tyckte det var dags... har inte gjort det på över en vecka...) samt laga mat. Ska ringa grannen med och be om förlåt för mitt beteende i natt...

Men innan jag gör det, ett litet collage med smycken jag har gjort:
image122

Kommentarer
Postat av: anna

det översta halsbandet var ju bara hur jäkla snyggt som helst gumman! wow!
kram!

2007-08-26 @ 11:01:27
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: ellisbellis

Halsbandet du har på dig var riktigt fint!! Du är duktig du!

2007-08-27 @ 08:19:21
URL: http://ellisbellis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0