Tentavaktning och maratonrocking

Började gårdagen med att göra iordning mig och gå till bilen, väl där kom jag på att jag hade glömt nycklarna till jobbet. Tog bilen och åkte tillbaka till lägenheten, det är ju trots allt några meter emellan och det tar minst en minut att gå ena vägen.

Tentavakningen gick bra. Dock var jag trött. Men det är ju inget ovanligt.

Väl hemma igen så la jag mig för att sova, skulle ju klara av att gå ut på kvällen. Vaknade först av att någon stod och plingade på dörren. Gick motvilligt upp och öppnade. Sambons mamma. Så jag gick och la mig igen. Nästa gång vaknade jag av Put your hands up for Deitrot, sommargängets festplåga. Blev bjudna på fest. Nice. Det var bara att kliva upp och börja förbereda sig för kvällen.

Förfest. Bara tjejer, massa tjejsnackMaratonrock. Massa musik och massa kul. När maratonrocken var slut drog vi till Dagnys och dansade. Dansa, dansa, dansa.

Ingen kamera med mig ut så korten får Chassen står för.

Varför finns det vissa som inte fattar utan bara förstör allt??? Idioti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0