Städdag

Idag har jag en städdag. Och hamnar då framför datorn. Jag har dock börjat städa men efter att stött på några vidriga saker (hata rötmånad) så var jag tvungen att ta en paus. Jag är hemskt kräkmagad när det kommer till lukter. Men jag har kommit en bit på vägen och om jag fortsätter i den här takten så är nog hela lägenheten skinande ren om några veckor... Kanske borde öka tempot lite. Ska bara vänta tills magen lugnat sig.

Lite mer bilder från lördagens fest, dock väldigt mycket egobilder... Jag fastnar tydligen på bild...

image124

Idag är det kommunfullmäktige. Ska försöka ta mig dit men kommer nog bara stanna tills mötet börjar. Hem och fortsätta städa.
Det har varit genomgång av gamla partybilder i helgen. Jag lägger ju inte upp allt på bloggen så det finns en del guldkorn även på datorn...

Jag är fortfarande glad från igår när jag fick träffa mina älskade vänner. När jag la mig så kom jag fram till att det är tio år sen. Sara fyller nu i dagarna år och för tio år sen så köpte vi ett flak till henne i present och satt och firade det i Bruksvilleparken. För min kära familj som nu sitter och räknar på hur gammal jag var då och undrar hur vi fixade flak och sånt så säger jag bara att det har gått tio år, det är preskiberat ;)

Kommentarer
Postat av: anna

åh Åsa vad vacker du är! helt otroligt!
och tack för din söta kommentar...men så många är det nog inte som älskar mig.
puss!

2007-08-27 @ 17:22:59
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0