Söndagskväll med miljöpolicyn

Har haft en riktigt soft söndag. Lämnade datorn förut för att hämta en underbar pizza samt köpa cola. Hade det inte varit för avsaknad av massa baksmällecola så hade jag nog tagit hemkörning. Men för en gång skull så ringde jag och beställde innan. Man måste ju prova något nytt ibland... Det var riktigt länge sen jag ringde och beställde pizza. Mycket beroende på min telefonångest som jag haft i många år. Jag vet att det låter konstigt att en som arbetat med att sitta i växeln på taxi, reception på en skola och tagit emot samtal hela dagarna och nu senast i en växel igen. Men att sitta och ta samtal hela dagarna har jag inga problem med, det är att ringa som är svårt. Eller var svårt. Jag har kommit över det mesta nu. Jag blir friskare och friskare och det är jag glad över. Att ringa och beställa pizza har varit så svårt men nu har jag inga problem med det.

Idag har jag skrivit av mina tankar om miljöpolicyn och mailat iväg. Får se vad de andra säger imorgon. Jag har försökt tänka till ordentligt över vad jag som miljöpartist förväntar mig av kommunen. Det blev en hel del.

Denna helgen har jag lärt mig att man ska inte ramla framför jobbarkompisar. Ger inget bra intryck. Så full va jag ju inte... Men men...

Kommentarer
Postat av: anna

åsa..du är bara underbar..vet du det?

2007-08-19 @ 21:24:06
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0