Sommaruppehållet slut

Idag var jag tillbaka på gymet igen efter ett alldeles för långt uppehåll. Det var över två månader sen jag var där sist. Men det finns en logisk förklaring... Eller den är ganska ologisk på sitt sätt men det finns en förklaring... När jag blev singel så gick det utför med mina matvanor så som det gör för mig ibland. Jag kan verkligen vara duktig på att inte äta. Men jag är så pass funtad så att jag vet att man inte ska träna när man inte äter ordentligt. Och idag så åt jag faktiskt. Kokade fullkornspasta och grönsaker, riktig budgetmat. Jag väntar på att alla räkningar ska betalas och sen får jag se hur mycket som finns kvar.

Träffade Liam för första gången idag. Gosigare grabb får man leta efter! Varierade mellan att ligga och läsa eller kolla på dvd och leka med hans flygplan. Men jag fick lite tid över att dricka kaffe med mamma med.

Snart Gilmore girls :)

Kommentarer
Postat av: anna

massa kram till dig gumman *puss*

2007-08-29 @ 13:03:12
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0