Snart helg igen!

Sitter på jobbet och funderar på shopping och helgplaner. Först idag blir det ju shopping. Affärerna har öppet till kl 8 idag, jag och sambo ska fram och fika och sen gå i affärer. Hoppas på att hitta massor med snygga kläder och annat. Är ute efter byxor, tröjor, underkläder, skor och massa annat. Sen ska jag ut till Eb och hämta mina jeans om hon har hunnit lägga upp dom idag. Nice!

I morgon tänkte jag dra till Tidaholm eftersom det är Kräftans dag. Först hade jag tänkt sova där men allt eftersom det drar ihop sig så tänker jag att jag ska vara nykter och åka hem på kvällen. Dels så är jag inte så sugen på att bli full i Tidaholm, dels så vet jag hur det var förra fredagen då jag drack och drack och bara blev trött och dels så är det Karnevalen dagen efter och då ska vi börja dricka tidigt. Festen börjar ju vid fyra. Frågan är när man ska hinna gå till systemet. Får nog gå här i Skövde. Frågan är vad man ska dricka med. Min senaste grej är ju Tequila Rose men det är lite jobbigt att släpa runt på mjölk.
Men man hittar väl alltid något på systemet :)

Snart dags för rast och cigarett! Sitter redan och är hungrig inför lunchen, Har bestämt mig för att äta grekiska biffar. Har tittat på lunchmenyn idag, varför vet jag inte för jag hade tänkt gå till Konsum och köpa något litet men fastnade för menyn på Gräddhyllan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0