Sitter och väntar

Nu är det cirka en timme kvar tills denna arbetsveckan är slut. Sen bär det av till Tidaholm och trevliga vänners sällskap. Hoppas bara att regnet inte får för sig att titta fram. Det gjorde det här förut när jag hade min eftermiddagsrast. Inte kul att gå ut och röka i regnet. Och jag vet att folk tycker att jag ska sluta men det gör jag när jag själv vill. Alltså inte idag. Och inte imorgon heller.

Det är pinsamt när man får reda på att man muckat bråk med folk som man senare börjar umgås med. Kanske tur att ingen av oss minns det. Undra varför. Det kanske är någon som vet? Hon har inte gjort nåt mot mig så då måste det handla om någon av mina kompisar. Ingen gör något mot dom för då blir jag sur. Och sur kan jag bli.

Japp. Börjar bli hungrig. Tur att vi har bestämt att äta pizza. Min mamma ville bjuda på mat med men det vet man aldrig när hon kommer hem. Först till kvarn får äta med mig helt enkelt. Speciellt när jag är hungrig.

Kommentarer
Postat av: anna

mmm pizza!!
hoppas vi ses!
puss!

2007-08-10 @ 16:23:11
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Mia

Ville bara säga hej hej... tyckte det var något bekant över dig när jag så dig på festen i lördags hos Johanna och kom sedan på att jag sett dig på chassens blogg....

2007-08-12 @ 20:20:56
URL: http://maias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0