Shoppinglunch

Idag blev det en shoppinglunch istället för att tillbringa lunchen med att äta. Började på Life där jag köpte Nutrilett Dietbar Mörk choklad. Mums! Utanför där bestämdes det att jag ska äta pizza sen ikväll när jag är i Tidaholm. Träffa vänner samt bebis som inte är bebis längre utan 5,5 år. Tiden går snabbt.

Sprang sen runt i affärer, hann med många. Köpte ett par nya svarta leggins på Indiska, har bara ett par kvar efter min fallolycka för några helger sen. Inhandlade även två ganska vidriga väskor som kanske blir godkända av sambon att ha imorgon. Dom var ju billiga. H&M har bra rea. Ska ta ett kort på dom och skicka till henne så får vi se.

Dessutom sprungit i många skoaffärer! Älskar skor! Frågan är hur många jag har råd med...

Hann även med systemet där jag köpte lite cider till morgondagen. Eller kvällen. När vi vaknar ska vi dricka likör. Enda sättet att klara av att gå med i karnevalståget. Eller?

Lite ovanligt att gå i jeans idag. Första gången på riktigt länge. Ska ta ett kort under dagen och lägga upp nån dag här. Har med mig andra kläder om jag skulle vilja byta när jag är i Tidaholm. Ser verkligen fram emot att träffa lite gamla kompisar. Jag är ju singel igen och galnare än någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0