Sååååå trött

Kom inspringandes på jobbet två minuter innan jag började jobba. Bråttom! Jag hann precis logga in tills dess att jag skulle börja. Något morgonkaffe blev det inte. Men det har jag fått hämta nu för jag är bara såååå trött. Känner att jag kan somna sittandes. Jag hade verkligen velat ligga kvar i sängen i morse.

Inte nog med att jag vaknar och är trött, jag har ont i revbenen med. Jädra karusell. Måste legat dumt eller nåt. Eller så beror det på att jag inte tog det lugnt igår. Jag är dålig på att ta det lugnt. Förutom på kvällen framför tv:n där jag är bra på att softa. Igår var det ju Gilmore Girls :) Jag och grannen satt och softade i soffan och tittade på det och sambon satt framför datorn och drömde sig till Liseberg. Hoppas verkligen vi får chansen att åka dit! Vi är ju lika galna båda två. Vi tycker om att testa gränser.

Testa gränser är jag bra på, men jag kanske ska tänka mer på vad jag säger till vem. Alla förstår kanske inte att jag bara jiddrar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0