Onsdag på Plantis

Igår fyllde sambo år. Det resulterade i att jag åkte hem direkt för att fika med det senaste gänget. Blev kakor, cola och sen cider. Därefter utgång till Plantis som var invarderat av gubbar. Inte så nice. Dålig musik med. Som tur var så hade vi mobilerna med oss och jag hade med mig högtalarna så det var ett eget party ute. Men jag bangade redan vid 12. Så blir det när man arbetar på dagarna... Eller?

Lite glada nyheter är att bilen nu står på mig. Akassan har äntligen kommit och jag har betalt de flesta skulder. Dessutom har jag betalt bil, soffa och lägenhet. Det är bara kontraktet på lägenheten som ska skrivas under och det blir nog imorgon.

Nu ska jag fortsätta jobba.


Kommentarer
Postat av: anna

härligt åsa! livet leker för dig!
Puss!!!

2007-08-02 @ 18:59:28
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0