Nu har jag kommit igång igen

Nu har jag kommit igång med smyckestillverkning igen.
image121
Ett armband samt två halsband.

Cizzi har varit förbi. Trevligt. Rökning under fläkten idag. Kom ut på balkongen förut och det var fullt med bananflugor! Kollade faktiskt runt och jag har inget som dom vill ha på min balkong. Men när jag kollade senast så var det inte många. Men tyvärr var dom inte helt borta... Äckligt!

Tentavakt imorn igen. Får väl se till att komma i säng i tid. Sen ut och äta lunch med Eb. Nice.

Kommentarer
Postat av: anna

snyggt babe - gjorde en massa smycken i julas med de där silverbrickorna i från Panduro =)
pöss!

2007-08-24 @ 09:20:13
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0