Med efterföljande klåda...

Träffat syster idag. Vi tog en fika på stan ihop. Först sprang vi några ärenden dock, eller ja en sprang och den andra stod utanför med hunden. Hon hade nämligen med sig valpen. Takira fick sedan leka fotomodell på parkeringen åt mig vilket inte var lätt, det finns så mycket att titta på och fästa uppmärksamheten på för en valp. Men några bilder blev det, varav en det syns tydligt på att hon haft närkontakt med kameran.

Jag tänkte även visa bilder på Freddie och Kenny. Kenny är han med mer hår. Det är många som inte tycker om Freddie men det gör jag. Han är en av de få katterna som jag kan ha i knät utan att bli sjuk och dessutom så kompenserar han hårlösheten med charm.
image120

Lagt på födelsedagskortet till Nettan, kom dock på att jag inte hade tagit kort på det och jag hade stängt kuvertet... Ingen idé att ta kort på det, kan ju inte lägga ut hennes adress på bloggen. Och nu ska jag fortsätta med smyckestillverkning, sitter på en liten yta i soffan med alla grejer spridda omkring mig. Då trivs jag! Det enda som fattas är ett glas skapar-rött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0