Mariestad

Sitter hos min far och väntar på att han ska komma hem. Eller kanske inte sitter och väntar... jag sitter vid datorn och grejar.

Hade enorm tur igår. Bilen krånglar och min vanliga bilmekaniker hade inte tid. Frågade snällt om hjälp av en annan och han ställde upp! Det var bara att köra bilen till hans garage och han kollade på den och grejade. Underbara kille! Tack tack :)

Så nu ska bilen tuta och gå lite till. Han var dock lite förvånad över att det fanns folk som reagerade innan bilen pajade helt... Sån är jag.

Hem sen. Sväng till Dagnys med Chassen kanske och göra kort till Rebecca som fyller år.

Träffat syster idag med. Nice!

Kommentarer
Postat av: anna

ja åsa det har du rätt i..minns när jag var hemma då å då när jag bodde i sthlm och vi fikade i timmar på konsumfiket..pratade om allt..
*kramar om*

2007-08-31 @ 23:32:26
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0