Lyfta skrot

Idag försökte jag komma på det skonsammaste sättet att lyfta stora järnrör utan att skada ryggen. Med träningsvärk efter gym och bilvaxning så var det inte det enklaste. Två rör som tillsammans vägde 140 kg. Vi kvinnor kan! Fast jag haffade faktiskt en som hjälpte till att lyfta av det tyngsta röret från kärran.

Under tiden som jag var borta var Cizzi här. Värst vad social jag är. Vi hann inte prata något. Men hon kommer snart tillbaka så vi hinner prata lite.

Lyckades ta mig ner i källaren och leta reda på olja till bilen. Dock glömde jag ju bilnyckeln i lägenheten så oljan fick följa med upp i väntan på nästa runda neråt. Förmodligen kommer jag glömma oljan då... Jag är verkligen inte en människa på morgonen. Ok att det inte är morgon än men som min kära kompis gärna säger så är jag den som är nyvaken längst. Jag kan ha varit vaken några timmar men ändå lyckas se nyvaken ut.

Skitig blev jag med.

Kommentarer
Postat av: anna

haha ja jag vet..jag retuscherar ju bilderna på mig själv...oftast..hehe
kram

2007-08-30 @ 16:33:50
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0