Lunch lunch lunch

Nu är jag riktigt hungrig. Som vanligt beror det på att jag slarvat med maten idag. Jag ska bli bättre! Måste bara hitta till en mataffär... Det finns ju så mycket annat att göra än köpa mat... Shoppa kläder, bilbingo, fika och umgås.

Det vattnas i munnen när jag tänker på Grekiska biffar med klyftpotatis och tzatziki :)

Det är verkligen lugna gatan på jobbet idag. Sitter och längtar tills efter jobbet då vi ska göra stan osäker genom massa shopping! Och jag hoppas att Marion är pigg och vill följa med! Jag har verkligen saknat henne! Vill ge henne en stor kram och dessutom har jag ju presenten från styvmor som hon ska få.

Idag känner jag att jag skulle gjort mer nytta hemma. Det finns sopor som ska källsorteras, disk som ska diskas, grejer som ska shoppas, ben som ska epileras, mat som ska lagas, vänner att träffa och grooming att göra.

Så är det.

Kommentarer
Postat av: anna

haha skrattade åt ditt rabblande av saker som ska göras "ben som ska epileras"..hihi!
jaså vad är det för motiv då?
kram!

2007-08-09 @ 19:04:57
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0