Lördagsfest

Nu är jag hemkommen från bilbingon med Eb. Riktigt trevligt att sitta och snacka med henne. Men inget vann jag. Fast det stod ju i mitt horoskop att jag inte hade tur i spel eller i kärlek just nu. Kärlek orkar jag inte med men en liten vinst hade ju inte varit fel.

När vi kom till bingon var det strålande solsken, sen kom mullret och sen regnet.

Men nu tänkte jag inte visa bilder från ikväll utan från i lördags, det har tagit sin tid men det beror på att jag inte haft på datorn sen dess. Lite slö har jag varit efter jobbet och allt annat som ska fixas.

image115

Tyvärr togs det inte så mycket bilder i lördags så håll till godo.

Kommentarer
Postat av: Chassen

Fan vi är lika snygga som vanligt alltså ;)
Längtar tills lördag, ses då =) kram

2007-08-09 @ 22:31:23
URL: http://chassen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0