Lite shopping

Igår satte jag mig i bilen och skyndade mig hem för att hinna med fika och shopping. Fort fram till Lilla Blå där jag hade sällskap av Johanna och Johanna. Lätt att komma ihåg namnen på dom?


Sen kom sambo och den ena Johanna gick hem. Satt en stund till innan det var shoppingdags. Började på Lindex där jag fyllde på mitt underklädesförråd. Det var på tiden. Fortsatte till VeroModa där både jag och sambo hittade mycket nice men även lite grejer som mest framkallade skratt när vi provade dom. Kom hem med en ny vit bh, en svart bh, tre par trosor, ett linne, en tee samt en tröja. Hämtade mina nya jeans också. Så idag har jag på mig mina jeans samt en snygg grå tee. Stor och skön så inte magen syns :)

Ska ta en snabb tur i affärerna på lunchen med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0