Karusellont

Man ska inte åka karusell på fyllan. Inte sådana som trycker ut en mot sidan. Nu har jag en blödning i armen och känner mig lagom handikappad. Men det var kul i lördags. Allt jag gjorde passar sig väl inte här i bloggen...

Ok, jag och sambo fick för oss att åka karusell i bara bh. Så vi gjorde det. Men det var i en annan karusell som inte gjorde lika ont. Där blev jag bara illamående. Hade ju druckit i några timmar...

Igår vad det då softdag på soffan med alla som ville. Tillsammans med Madagaskar och Kill Bill.

Idag är det åter jobbdag. Helgen har gått alldeles för fort.

Kommentarer
Postat av: anna

du lever livet - det är härligt =)
du är härlig!
kram

2007-08-13 @ 20:22:44
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0