Jeansprovning

Jag är på väg in i en ny period av mitt liv, det märks av att jag köpte ett par jeans för ett tag sen samt nu idag letat upp alla (hm... fem par...) mina gamla jeans och provat och sorterat dom utifrån kan ha, kan ha om några kilon samt nja...

Min sista tids avsaknad av aptit har gjort att jag gått ner några kilon. Samt att när jag väl blir hungrig så får jag laga till något hemma eftersom min plånbok inte accepterar utsvängningar. Bara nån liten fika här och där...

Apropå mat så känner jag att jag är hungrig... Dags att leta igenom kylskåp och frys och se vad man kan hitta. Kanske lite pasta, grönsaker och en god sås... hm... Det låter som en god idé. Man blir mycket mindre kräsen när man vet att man inte har råd med vad som helst. Det är samma sak när man kommer hem från krogen, man är hungrig och måste äta det som finns.

Borde ta itu med disken med. Jag städade inget mer igår så allt är kvar idag. Hoppas att kräkkänslorna håller sig på avstånd idag.

Träna, träna, träna. Ja det behövs nu. Men först mat så man orkar träna.

Så många kompisar som man vill träffa och så lite tid. Träffas lite här och lite där, tyvärr så kan man ju inte kombinera träning och fika...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0