Hata stämplar

Nu har jag återigen stått och stämplat idag. Gjorde det igår och fick jätteont. Samma idag. Jädra revben. Revben ska man äta, inte ha ont i.
Men man kan ju knappast säga ifrån på ett nytt jobb att man inte klarar en sån enkel uppgift som att stämpla kuvert. Då börjar dom nog undra vad jag är för någon...

Snart så hoppas jag vara en cykel rikare. Men frågan är när man får hem cykeln. Det är dumt att ha en liten bil. Dessutom är jag sugen på en "ny" bil. Har kollat lite på Blocket och blivit lite sugen. Tyvärr fattas det ju pengar. Som alltid. Men kan man inte köpa sig en ny bil får man väl köpa sig en ny cykel. Och passa på att gå lite i affärer. Det börjar bli lagom att köpa en ny hårfärg, det färgar ju inte av sig på kudden längre ;)
Mindre än två timmar kvar!

Jaha, och vad händer nästa vecka då? Hoppas jag slipper börja krångla med akassan igen. Orka!

Kommentarer
Postat av: anna

fasts e så bra du mår med att x_et just är et x =)
kram!

2007-08-14 @ 22:22:46
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0