Gah!!!

Skrev ett jättelångt inlägg förut och när jag skulle publicera det så blev jag utloggad... Jag gav upp men försöker nu igen på nytt.

Precis tillbaka från lunchen som jag tillbringade i telefon, på systemet samt med att inmunda en Nutrilett Mörk cholkad. Kom på att jag hade glömt ta med en matlåda när jag hade kommit till bilen och hade inte tid att springa tillbaka för att hämta en. Funderade på att äta på McDonalds men det var sån lång kö så jag gick till systemet först. Även där lång kö. Så det slutade med att jag gick till Life och köpte ett paket dietbar. Får äta när jag kommer hem istället.

Idag kommer jag att komma hem till en tom lägenhet. Känns ganska skönt för det var längesen nu. Men tanken på att lägenheten kommer bli tom nästa vecka känns inte lika bra. Jag är van vid att nästan alltid ha någon hemma nu. Igen.

Igår satt jag hela dagen. Först i bilen till jobbet, sen åtta timmar på jobbet, bilen tillbaka till stan och sen följde jag med Eb till Säve och hämtade folk som kom med flyget. Jag var hemma strax före 11. Mycket prat blev det på vägen med Eb.

På lunchen nu ringde min far och frågade ut mig om alla uppgifter som behövdes för försäkring och sånt på min nya cykel. Ska bli skönt att få hem den! Måste ju bara städa lite sen så att det nya vardagsrumsbordet får plats. Min pappa är bäst!

Kommentarer
Postat av: anna

massa kram!
nu pratar vi på msn.
hihi

2007-08-17 @ 14:46:28
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: anna

mm typiskt också att spöregnet kom när jag skulle gå!
gaah!

2007-08-17 @ 16:30:13
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0