Ekot som blir

Nu är jag åter själv i min lägenhet. Sitter framför datorn och tycker att det ekar lite väl mycket här inne nu. Rummet består nu av en dator, bäddsoffa, bord samt bokhylla. Inte massa grejer utspridda och en uppbäddad bäddsoffa. Inte heller någon sambo finns här. Men hon kommer ju ner och hälsar på och jag har nu ett till ställe att bo på när jag vill upp till Stockholm.

Paket från Panduro idag. Hamnade framför datorn tillsammans med ett glas vitt och det blev en del beställt. Så nu har jag massor med nya smyckesgrejer som förhoppningsvis ska inspirera mig till en ny kollektion. Dessutom så ska det komma lite grejer som jag tänkt använda till min korttillverkning.

Idag är det onsdag. Vilket betyder bilbingo med Eb. Alltid lika trevligt.

Igår jobbade jag några timmar som tentavakt. Sen bar det iväg till Skara tillsammans med Cizzi där jag köpte ett par gummistövlar så att jag slipper ge mig ut i skogen med mina ballerinaskor i fortsättningen. Folk klagar lite då. Och dessutom så kryper myrorna inte upp lika lätt på en om man har höga stövlar...


Det blev dessutom filmkväll här igår. Det var jag, sambo, granne och Papy som såg på Ali. Nice.

Kommentarer
Postat av: ellisbellis

snygga stövlar! jag såg dem i en skoaffär i Lidköping häromveckan. Förstår inte varför man ska ha gröna gummistövlar nu för tiden när det finns så fina! :-) Men själv äger jag inga alls.. önskar dock ett par babyrosa med snörning..

2007-08-22 @ 16:06:59
URL: http://ellisbellis.blogg.se
Postat av: anna

nice boots babe =)
har inte blivit mycket soffa.bara ett avsnitt melrose place.
kram!

2007-08-22 @ 22:10:30
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0