Efter lunch

Nu är min lunch slut. Sprang iväg till McDonalds för att få i mig lite lunch, inte bästa valet men det snabbaste. Eftersom jag även idag hade siktet inställt på ett par nya byxor. Detta sikte har jag haft ett antal dagar men det har bara resulterat i att min magkatarr satte igång igen. Idag var utgången dock en annan. Äntligen hittade jag ett par byxor på H&M vilka jag var nöjd med både det gällde utseende och pris. Det enda jag inte var nöjd med var utseendet på min mage men det får jag väl försöka göra något åt. Har ju varit lite slapp det sista. Eller stressad kanske är ett bättre ord. Det är mycket som ska hinnas med på dagarna.

 

Igår åkte jag direkt från jobbet till Mössebergsbagaren och hämtade min tårta och skyndade mig hem och duschade och gjorde iordning mig. När alla kom så satte jag på kaffet som jag faktiskt förberett men resten hade jag inte gjort nåt åt. Alla mina vänner hjälpte mig att duka så allt kom fram.

Och idag ska jag åka till Eb direkt efter jobbet så ska vi åka på bilbingo i Floby. Ett trevligt sätt att umgås på. Dessutom får man lite tid att prata varje gång tåget åker förbi. Lite deep talk vid tågpauser.

 

Nu är jag 26 år och det känns ingen skillnad. Lite presenter rikare bara. Bl a en parfym, grejer från Lush, pengar samt doftljus. Nice. Och idag har jag köpt snygga jeans. Försökte hitta mina gamla jeans häromdagen men de verkar inte viljas bli hittade. Får kanske leta igenom förrådet, ska bara hitta lite tid och sällskap. Det jobbet vill jag inte sitta själv med?


Kommentarer
Postat av: anna

happy birthday to you! happy birthay to you! happy birthday dear Åsa!!!! Happy birthday to you!!
( o detta sjöngs med den luvaste Marilyn Monroestämma naturligtvis)
PUSS!!!!

2007-08-08 @ 19:54:09
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0