Den sista timmen...

Åh, nu vill jag verkligen hem och lyssna på Noice! Rubriken är en del av refrängen i deras låt Romans för timmen. Lyssnade mycket på dem förr och den låten tyckte jag mycket om!

Laddade över massa musik till min mobil igår så nu har jag lite ny musik att lyssna på när jag är ute och kör. Satt och lyssnade på Blue foundation, Liptones och mycket annat schysst på vägen till jobbet. Det är så skönt att sitta i bilen med schysst musik och en cig i mungipan. Tyvärr kommer jag inte kunna röka i bilen på vägen ner till Göteborg idag efter det inte är min bil.

Typiskt är att jag kollade ut genom fönstret förut och tyckte att det såg nice ut och när jag sedan fem minuter efter hade min rast och reste på mig för att gå ut för att röka så vräkte det ner, Tur att det finns folk som har paraflax.

Kommentarer
Postat av: Tant

Nu blev jag ju sugen på lyssna Noice, kke leta reda på skivan å lyssna, drömma sig tillbaka en massa år å bara njuta, men väntar med det till barnen är på dagis/fritids å lägenheten är tom förutom på mig

2007-08-16 @ 16:17:40
URL: http://www.fantasimamman.blogg.se
Postat av: anna

typiskt att jag är taskig när du är så snäll mot mig..dumma anna...
massa kram!

2007-08-16 @ 19:34:19
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0