Blommor och bin

Ett litet collage om mitt senaste dygn:
image125

Det är jag mitt i natten med nyfärgat hår. Den osminkade sanningen!!!!

Sen är det min bil. Den första bilden visar att jag vaxat en del och den andra fortsättningen. Blev lite orolig för det började regna men det la av igen och jag kunde vaxa klart hela bilen. Dock så var jag och tränade igår och efter en stund kändes det verkligen i armarna. Men jag har ändå lovat Eb att hjälpa henne med vaxningen med.

En bild på mig som halvsitter i gräset samt på Ove som leker med de arga bina. Han började med bara dräkten på sig men de var väldigt arga...

Sen drog jag och Eb iväg på bilbingo. Ingen vinst men trevligt sällskap. Dock tråkigt att det började regna...


Kommentarer
Postat av: anna

men åsa - asså du är så snygg! du strålar ju av skönhet och jag menar det!
Du är så fin!
kramar!

2007-08-30 @ 09:15:52
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0