Ärlig så det skriker om det...

Då var man arbetslös igen... Åtminstone idag. I morgon och på fredag ska jag jobba som tentavakt. Att vara helt arbetslös det klarar jag nog inte.
Sov ut idag och drog sedan till AF för att återigen skriva in mig. På vägen till bilen (tog bilen för att hinna innan lunchstängt) hittade jag en plånbok. Ärlig som man är så åkte jag fram till AF och när jag var klar där gick jag in på polisstationen och lämnade in plånboken. Inga pengar i men en väldigt fin plånbok...

Fikade med Jojjo, alltid lika trevligt att träffa henne. Diskuterade helgen, blir kanske inte gayklubb men förmodligen shopping i Göteborg.

Träffade på Chassen på stan med, det var trevligt förutom de otrevliga nyheterna hon hade. Tankarna går idag till Johanna. Krya på dig!

På onsdag så flyttar Ramona. Det kommer bli tomt här. Man har vant sig vid att ha henne här när man lägger sig och när man vaknar. Det har varit skönt att ha henne här nu när man har blivit singel. Inte för att jag har något emot att vara singel men efter ett förhållande på över 6 år så blir det ett tomrum. Herregud... jag kan knappt fatta det själv att vi var ihop så länge. Men nu håller jag på för fullt med att gå vidare i livet. Det funkade inte mellan oss men det betyder inte att det inte kommer funka med någon.

Men jag är ganska trött på alla folk som automatiskt tror att jag är intresserad av dom bara för att jag är singel. Jag är singel men inte desperat. Hellre singel och lycklig än i ett förhållande och olycklig.

Dags att försöka äta lite, tänkte ju ätit frukost med Jojjo på stan men det blev morotskaka istället, den såg ju så god ut :)
Om tre timmar är det dags för möte så då måste jag vara pigg. Fick ett svar förut på miljöpolicyn men min konstiga mail tog bort det mailet så jag vet inte vad jag fått för svar. Ingen idé att försöka maila tillbaka och få svar, vi ska ju ses om tre timmar. Efter mötet med miljöpartiet ska jag hem till en kompis och se hur hon bor. Vi har träffats nu på sommaren som de nyblivna singlarna vi var och nu ska jag se hennes nya lya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0