Världens gulligaste

Fick en bild förut på den lille Olof! Nyfödd och söt. Jag hoppas att det inte dröjer förrän jag får hålla den lille gullungen i min famn.

Varit lite duktig och vikt tvätten. Startade en ny maskin med. Det är skönt att ha en egen tvättmaskin för då kan man tvätta när man behöver och inte när man får en tvättid. Får då tvättar man antagligen för ofta, vilket är dåligt för miljön, eller så tvättar man får sällan, vilket är dåligt för plånboken när man måste köpa nytt för att det inte finns rent.

Nu ska jag sätta mig i soffan framför tv:n en stund och se om man kan få lite inspiration till att göra smycken. Ska börja med att förkorta ett halsband som jag har sålt och sen får jag se om jag kan göra något mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0