Trevlig kväll

Nu på kvällen har jag pysslat samt pratat med en kär vän i telefon. Jag har inte pluggat, vilket jag skulle göra så jag tänkte lägga mig på soffan med en bok och läsa en stund innan jag lägger mig. Jag ska se om jag inte kan bli klar med Det andra könet nån dag i det närmsta.

Jag har idag gjort två par örhängen samt två halsband. Kort kommer senare. Just nu försöker jag bara koncentrera mig på att försöka komma igång med läsningen igen. Det är så lätt att glömma bort den. Men jag är ledig imorgon. Skönt på ett sätt men tråkigt för plånboken. Jag måste ju verkligen göra ett bra jobb på min b-uppsats och det är ju inget man slänger ihop på en dag. Förra tentan skrev jag dock på en helg och fick överraskande nog VG. Fast den var ju bra, jag hade läst på mycket innan jag satte mig och skrev.

Plugga var det....


Kommentarer
Postat av: Anna

vad handlar din b-uppsats om? är det litteratur?...hmm min blev inte godkänd " anna, jag tror du är mer kritiker än litteraturvetare" haha.

kram på dig söt!!

2007-04-19 @ 09:52:55
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0