Torsdags fnatt

Har haft en jättetrevlig morgon. Låg och snozade när telefonen ringde och det var sötaste N. Jag blev så glad så jag hoppade upp ur sängen.

När vi hade pratat en stund och la på så tänkte jag utmana ödet och ställa mig på vågen. Jag har nu gått ner ca 6-7 kg... Jag önskar att det gick snabbare men all viktminskning är välkommen! Jag hade även tänkt gå och träna idag men alla mina träningskläder ligger i tvättkorgen så det blir att vara hemma och köra en tvätt istället.

När jag sen sätter mig vid datorn så har jag fått en bild på min gravida styvsyster. Hon är stor och rund, magen iaf...
En presentation av mitt senaste alster:

image57

Dock så är den längst ner till höger redan såld. Det gick snabbt :)
R var här igår och hjälpte mig med prissättning inför söndagen och fastnade för den. För på söndag så kommer mina smycken att gå ut till försäljning till allmänheten för första gången. Lite pirrigt är det. Vet ju inte om det är någon som köper och sånt... Men har ni vägarna förbi Tidaholms parken så gå in och ta en titt på mina smycken! Jag kommer inte vara där själv, ska ha grillkväll på lördag så jag tror inte jag kommer vara i bästa skick, men mina smycken kommer vara där.

Nu börjar jag jobba om nästan 4 timmar så det är väl lika bra att ta tag i livet. Alltså plugga och starta en tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0