Te-stund

Snart kommer R och då är det dags för en te-stund. Jag har hängt upp tvätten och medan jag höll på med det insåg jag att det var ingen idé att köra en maskin till idag, badrummet är fullt och jag vill inte hänga tvätt i hela lägenheten.

Har nu gjort iordning sockarna, legginsen och trosorna jag köpte på Lindex förut. Det är det enda som jag undantar från mitt klädshoppingförbud.

Ätit en Nutrilett Karamell, blev så väldigt sugen. Men sen så har jag kommit på att när jag inte jobbar så glömmer jag att äta. På jobbet har man ju raster men hemma så skjuter man upp det för det är så mycket annat att göra.

Dags för ett sista ryck innan det plingar på dörren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0