Te-stund med magont

Trevligt med en te-stund men tyvärr fick jag rejäl magont. Dock hjälpte två magtabletter så jag kunde vara social. Kom iväg till kiosken innan den stängde så jag har cigaretter så jag klarar mig. Och ju mer cigaretter jag köper i kiosken desto oftare får min pappa komma hit och nångång kanske han har lite tid över att träffa sin dotter... :)

image44

En liten presentation av smycken made by me. De flesta gjorde jag igår. Jag försöker pyssla lite med bildprogrammet med och lära mig, det var några år sen jag senast höll på med sånt. Det var när jag gick på Mullsjö folkhögskola.

Nu går jag och väntar på att nästa beställning ska komma. Men denna får jag hämta i Jönköping. Och nu har jag hittat en som kanske vill följa med ner och shoppa lite nästa vecka. Det är mycket trevligare när man är två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0