Sommarvärmens baksida

Lugnt och fint går man ut och sätter sig på balkongen för att ta en liten rök. När man väl tänt cigaretten ser man grannen.... Släcker cigaretten och går in igen. Väger man så mycket så behöver man ju inte gå nästan naken så fort det är några plusgrader. Dessutom klarar jag inte av att han gärna tar på sig själv. Jag är känslig mot sånt och dåligt beteende när man äter. Jag klarar inte av att någon snyter sig vid matbordet när jag sitter och äter.

image56

Jag fortsätter göra reklam för mina smycken ;)

Dumma USB-kontakt i kamera som inte går att stoppa. Jag tänkte ju ta några kort på mina nya läckra skor...

Kommentarer
Postat av: natalie

fint! :)

2007-04-25 @ 17:07:54
URL: http://nataliestankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0